Klart du ska bli medlem hos oss!

Som medlem i Motala Brukshundklubb har du fri tillgång till våra träningsplaner, klubbstuga, möjlighet att delta i olika kurser, aktiviteter och arrangemang. Du får dessutom vår egna medlemstidning Gläfset hem i brevlådan två gånger per år.

Avgifter

Helbetalande                520kr/år

Familjemedlem             150kr/år

Delbetalande*               150kr/år

*Om du är fullbetalande medlem i rasklubb eller annan klubb bunden till SBK.

Du blir medlem hos oss genom att trycka på den här länken: https://www.brukshundklubben.se/bli-medlem och fylla i Dina uppgifter där. Glöm inte ange Motala Brukshundklubb i rull-listen.
Gäller helbetalande, familjemedlem och delbetalande medlem.

Ev. frågor kan ställas till kassören.

Dina medlemsförmåner i Svenska Brukshundklubben

Hundaktiviteter

• Du har tillgång till hundkurser, utbildningar, träningsytor, träningsgrupper, prov & tävlingar, utställningar, mentalbeskrivningar och mycket annat.

Medlemstidningen Brukshunden

• Du får vår medlemstidning Brukshunden - Sveriges största hundtidning för aktiva hundägare - hem i brevlådan 6 gånger per år.

Försäkring för personolycksfall ingår

• Under ditt medlemsår är du försäkrad om något skulle hända dig på våra aktiviteter, vår försäkring personolycksfall ingår i medlemsavgiften.

Rabatt på hundförsäkring

Förmånliga sakförsäkringar

• Du får möjlighet till prisvärda sakförsäkringar - anpassade för dig som hundägare - genom Watercircles miljösmarta försäkringar.

Information och erbjudanden från Royal Canin

• Genom vårt samarbete med Royal Canin får du som medlem löpande erbjudanden gällande hundfoder och näringslära.

Stipendier & utmärkelser

• Som medlem har du också chans att söka stipendier för studier och projekt inom Svenska Brukshundklubbens verksamhetsområden.
  • Medlemmar som bidragit extra förtjänstfullt till sin klubb och vår organisation kan föräras våra förtjänsttecken och -medaljer.

Ja jag vill bli medlem i Motala BK!

Följ nedanstående länk och registrera Dig direkt på SBK's medlemssida. Glöm inte ange Motala Brukshundklubb som Din lokalklubb.

Är Du under 25år och gillar hundar?

Bli medlem hos Sveriges Hundungdom och välj Svenska Brukshundklubben som din specialklubb. Du får då två medlemskap i ett.
Du registrerar ditt medlemskap genom att klicka på bilden nedanför.
Välj en lokal hundungdomsklubb nära dig och sedan Svenska Brukshundklubben som din specialklubb.